Stanowisko: Konsultant Działu Telefonicznej Obsługi Klienta

Data publikacji: 2020-08-06

LoboHR jest agencją rekrutacyjną (nr 7502), która dostarcza swoim klientom najlepszych pracowników.

Oszczędzamy czas i przyczyniamy się do sukcesów naszych partnerów poprzez zastosowanie nowoczesnych technik rekrutacyjnych wspieranych innowacyjnymi technologiami informatycznymi.

Dla naszego klienta, poszukujemy kandydatów na stanowisko:

Konsultant Działu Telefonicznej Obsługi Klienta

Miejsce pracy: Gdynia

Zakres obowiązków:

  • pomoc Klientom kontaktującym się z Centrum Obsługi Klienta z zakresu obsługi technicznej, formalnej i płatności.

Wymagania:

  • rozwijasz umiejętności z zakresu obsługi klienta,
  • lubisz pracować w młodym, dynamicznym i pozytywnie nastawionym zespole,
  • angażujesz się w wykonywane obowiązki,
  • szybko przyswajasz wiedzę,
  • umiesz pracować pod presją czasu

Oferujemy:

  • stałą stawkę za każdą przepracowaną godzinę oraz system premiowy za dobre wyniki pracy,
  • wsparcie menedżerów oraz doświadczonych konsultantów,
  • szkolenia zespołowe oraz indywidualne spotkania podnoszące Twoje umiejętności,
  • jasno określoną ścieżkę kariery, która pozwoli Ci na zwiększenie wynagrodzenia,
  • możliwość pracy w elastycznych godzinach,
  • miejsce zatrudnienia w nowoczesnym i dobrze skomunikowanym biurze (chillout room, stołówka, stojaki na rowery, garaż podziemny),
  • benefity pozapłacowe (karta MultiSport, dostęp do platformy kafeteryjnej).