Stanowisko: Kontroler Finansowy- Specjalista ds. wdrożeń konsolidacji

Data publikacji: 2020-07-03

LoboHR jest agencją rekrutacyjną (nr 7502), która dostarcza swoim klientom najlepszych pracowników.

Oszczędzamy czas i przyczyniamy się do sukcesów naszych partnerów poprzez zastosowanie nowoczesnych technik rekrutacyjnych wspieranych innowacyjnymi technologiami informatycznymi.

Dla naszego klienta, poszukujemy kandydatów na stanowisko:

Kontroler Finansowy- Specjalista ds. wdrożeń konsolidacji

Miejsce pracy: małopolskie, śląskie, dolnośląskie

Zakres obowiązków:

Zakres obowiązków:

  • Współpraca z klientami w zakresie projektowania systemu konsolidacji sprawozdań finansowych 
  • Opracowywanie modeli danych dla potrzeb sprawozdawczości i konsolidacji 
  • Projektowanie i budowa formularzy konsolidacyjnych i not objaśniających 
  • Przygotowywanie modeli transakcji wewnątrzgrupowych w ramach korekt konsolidacyjnych 
  • Projektowanie i definiowanie modelu i reguł wyłączeniowych i przeliczeniowych 
  • Projektowanie i definiowanie raportów według potrzeb klienta 
  • Sporządzanie jednostkowych i skonsolidowanych sprawozdań finansowych zgodnie z PSR i MSR 
  • Testy i dokumentowanie wdrażanych rozwiązań 
  • Projektowanie rozwoju narzędzi informatycznych wspomagających procesy konsolidacji 
  • Wsparcie klientów w okresach konsolidacyjnych

Wymagania:

Wymagania:

  • Doświadczenie w księgowości/audycie finansowym/konsolidacji sprawozdań finansowych 
  • Dobra znajomość przepisów z zakresu ustawy o rachunkowości (PSR) i MSR/MSSF 
  • Bardzo dobra znajomość środowiska MS Office, w szczególności Word, Excel 
  • Znajomość Microsoft SQL Server i SQL- mile widziane
  • Wysoko rozwinięte zdolności analityczne 

Oferujemy:

Oferujemy:

  • Stabilne zatrudnienie
  • Atrakcyjne wynagrodzenie
  • Pracę na narzędziach wspomagających procesy konsolidacji 
  • Uczestnictwo w projektach rozwojowych 
  • Dobrą atmosferę w pracy (ruchome godziny pracy, możliwość pracy w domu)