Stanowisko: Koordynatora Remontów

Data publikacji: 2017-10-26

Koordynatora Remontów

Miejsce pracy: Sopot

Lobo HR jest agencją rekrutacyjna (nr 7502), która dostarcza swoim klientom najlepszych pracowników. Oszczędzamy czas i przyczyniamy się do sukcesów naszych partnerów poprzez zastosowanie nowoczesnych technik rekrutacyjnych wspieranych innowacyjnymi technologiami informatycznymi.

Razem ze swoim klientem, świadczącym profesjonalne usługi w branży hotelarskiej. Firmą będącą pośrednikiem wynajmu wysokiej klasy apartamentów w wyjątkowych lokalizacjach na terenie Trójmiasta, poszukujemy kandydata na stanowisko:

Zadania:

  • Nadzór realizacji procesu inwestycyjnego.
  • Analiza stanu technicznego lokali.
  • Udział w opracowywaniu planów w zakresie remontów i aranżacji mieszkań przeznaczonych na wynajem.
  • Kontrola jakości prowadzonych prac remontowych.
  • Zarządzania procesami: projektowania, uzyskiwania pozwoleń i decyzji.
  • Przygotowywanie projektów aranżacji.
  • Przygotowywanie oraz kontrola realizacji budżetów.
  • Wybór oraz koordynacja firm podwykonawczych.
  • Przygotowywanie ofert dla firm podwykonawczych.
  • Zarządzanie procesami odbioru i uzyskiwania pozwoleń na użytkowanie.

Wymagania:

  • Doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku.
  • Wykształcenie kierunkowe: architektura, budownictwo, zarządzanie projektami.
  • Znajomość oprogramowania CAD.
  • Bardzo dobra znajomość programu Excel.
  • Umiejętność kosztorysowania.
  • Znajomość przepisów w zakresie prawa budowlanego oraz procedur administracyjnych.
  • Zdolności negocjacyjne.
  • Dokładność, sumienność oraz wielozadaniowość.
  • Wysokie umiejętności organizacyjne.
  • Prawo jazdy kat. B.

Oferujemy:

  • Zatrudnienie na podstawie umowy B2B.
  • Atrakcyjne wynagrodzenie zależne od umiejętności.
  • Pracę w przyjaznej atmosferze.
  • Pracę od poniedziałku do piątku w godzinach 8.00 – 16.00 w biurze w Sopocie.
  • Pełne przeszkolenie.
  • Potrzebne narzędzia do pracy.