Lobo HR jest agencją rekrutacyjną (7502), która dostarcza swoim klientom najlepszych pracowników. Oszczędzamy czas i przyczyniamy się do sukcesów naszych partnerów poprzez zastosowanie nowoczesnych technik rekrutacyjnych wspieranych innowacyjnymi technologiami informatycznymi.
W chwili obecnej poszukujemy kandydatów zainteresowanych pracą na stanowisku:
Zadania:
Stanowisko w dziale płatności klienta
Realizacja zadań w ramach procesu płatności za zakupy (P2P)
Tworzenie kont dostawców
Przetwarzanie przychodzących faktur, w tym PO
Weryfikacja dokumentacji (faktur, oświadczeń, danych zamówienia)
Przygotowanie i przetwarzanie płatności
Kontrola zobowiązań
Raportowanie, zamykanie miesiąca
Obsługa klienta wewnętrznego i zewnętrznego
Współpraca z menadżerem P2P
Wymagania:
Wykształcenie w obszarze finansów i rachunkowości (średnie lub wyższe)
Mile widziane doświadczenie na analogicznym stanowisku
Dobra znajomość języka angielskiego (minimum B1)
Dobra znajomość języka włoskiego na poziomie min. B1 będzie dodatkowym atutem
Dobra znajomość MS Office (MS Excel)
Doświadczenie w obsłudze klienta – mile widziane
Umiejętność pracy pod presją czasu
Umiejętność samodzielnego rozwiązywania problemów
Umiejętność pracy w zespole
Oferujemy:
Atrakcyjne wynagrodzenie
Rozwojową pracę w międzynarodowym środowisku
Możliwość wykorzystywania obcego języka na co dzień
Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
Stałe godziny pracy (8:00-16:00 lub 9:00-17:00)
Bogaty pakiet socjalny (prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie grupowe, karta Multisport, talony żywieniowe i inne)