Zakres obowiązków:
Współudział w procesach zakupów strategicznych w sektorze drogeryjnym, współtworzenie strategii
cenowej na poszczególne kategorie drogeryjne (kosmetyki popularne do pielęgnacji ciała i włosów,
produkty chemiczne, papier, żywność i napoje, artykuły i żywność dla dzieci, akcesoria oraz inne
przypisane do działu).
Prowadzenie negocjacji handlowych, ustalanie warunków handlowych oraz procesu zakupowego.
Działania pozwalające na realizację budżetu sprzedaży i poziomu marży.
Przygotowywanie cyklicznych folderów, promocji i ofert sprzedaży.
Budowanie trwałych relacji z klientem zewnętrznym i wewnętrznym.
Kontrola wdrażania prawidłowych ofert cenowych.
Wprowadzanie i wycofywanie poszczególnych linii asortymentowych.
Zapewnienie odpowiedniej dystrybucji i kontrola poziomu magazynowego w dziale drogeryjnym
Nadzór nad planogramami oraz nad procesem ich wdrażania w placówkach.
Monitorowanie bazy danych.
Udział w otwieraniu nowych placówek, udział w cyklicznych spotkaniach wewnętrznych sektora
drogeryjnego.
Wykonywanie poleceń bezpośredniego przełożonego zgodnie ze swoją wiedzą i kwalifikacjami.
Inne zlecone przez przełożonego zadania
Wymagania:
- Znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym
- Inicjatywa i zaangażowanie
- Umiejętność budowania oraz utrzymywania długoterminowych relacji
- Wysokie zdolności analityczne (analiza danych numerycznych, danych z otoczenia biznesowego, wyciąganie trafnych i adekwatnych wniosków biznesowych)
- Bardzo wysokie umiejętności negocjacyjne
- Znajomość specyfiki zagadnień marketingu oraz procesów sprzedaży w sektorze drogeryjnym
Oferujemy: