Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za zarządzanie kategorią drogeryjną (kosmetyków) z gamą kosmetyki pielęgnacyjnej, kolorowej, zapachów oraz do zadań należeć będzie także:
• tworzenie strategii zakupów i ich realizacja w ramach kategorii,
• negocjacje z głównymi dostawcami w kategorii oraz weryfikacja nowych potencjalnych dostawców
• realizowanie celów budżetowych, polityki cenowej i sprzedażowej w ramach sieci
• monitorowanie i analiza rynku, nadzór nad portfolio i akcjami promocyjnymi
• wspieranie pracy zespołu kategorii zakupowej
• prowadzenie negocjacji z dostawcami,
• współtworzenie planów promocji i ich realizacja,
• poszukiwanie nowych rozwiązań i produktów,
• udział w targach, spotkania z dostawcami.
• Dbałość o promocje zamieszczone w gazetce oraz atrakcyjny zestaw produktowy w każdym wydaniu.
Nasze wymagania:
• wyższe wykształcenie,
• min. 2 lata doświadczenia w zarządzaniu kategorią kosmetyczną – warunek konieczny,
• doświadczenie w pracy z kategorią kosmetyków – warunek konieczny,
• wysoki poziom umiejętności negocjacyjnych (popartych sukcesami),
• znajomość języka angielskiego na poziomie zaawansowanym – min. B2,
• bardzo dobra znajomość MS Office – w szczególności Excel oraz PowerPoint,
• wysokie kompetencje interpersonalne, kreatywność, otwartość na nowe pomysły,
• umiejętność pracy pod presją czasu, dynamika, umiejętność pracy zespołowej,
• elastyczność i bezkonfliktową osobowość.
Oferujemy:
• umowę o pracę, stałą pensję oraz premię uzależnioną od wyników,
• niezbędne narzędzia pracy,
• dodatkowy pakiet socjalny
• stabilność zatrudnienia,
• realne możliwości rozwoju, szkolenia,
• pracę w dynamicznym, międzynarodowym środowisku.