Lobo HR jest agencją rekrutacyjna (nr 7502), która dostarcza swoim klientom najlepszych pracowników. Oszczędzamy czas i przyczyniamy się do sukcesów naszych partnerów poprzez zastosowanie nowoczesnych technik rekrutacyjnych, wspieranych innowacyjnymi technologiami informatycznymi.
Wraz z Klientem – profesjonalnym centrum usług wspólnych zapewniającym kompleksowe rozwiązania, oferujący najlepsze praktyki i sprawdzone rozwiązania – poszukujemy:
Zadania:
- Kierowanie zespołem księgowych działu zobowiązań.
- Samodzielne zarządzanie i rozwijanie podległego zespołu.
- Kontrola procesu oraz umiejętne przydzielanie celów i ich rozliczanie.
- Odpowiedzialność za wyniki zespołu.
- Odpowiedzialność za proces rekrutacji nowych osób.
- Aktualizowanie dokumentacji procesowej i procedury księgowań we współpracy z PtP Process Ownerem.
- Nadzór nad procesem księgowania faktur zakupowych oraz procesem płatności.
- Koordynacja i nadzór nad procesem uzgadniania sald z dostawcami, wyjaśnianie niezgodności i podejmowanie działań naprawczych w sytuacji konieczności.
- Wprowadzanie projektów standaryzacyjnych w obszarze zobowiązań.
Oczekiwania:
- Minimum 1 rok doświadczenia w zarządzaniu zespołem w obszarze centrum usług wspólnych – dział zobowiązań (P2P, AP).
- Doświadczenie w pracy w środowisku centrum usług wspólnych lub w pracy w księgowości.
- Umiejętność budowania i rozwijania zespołów.
- Elastyczność, otwartość i empatia w działaniu.
- Bardzo dobra znajomość języka angielskiego.
- Wyższe wykształcenie ekonomiczne/księgowe lub ukończony kurs potwierdzający znajomość zasad rachunkowości.
- Mile widziana znajomość języka niemieckiego lub jednego z języków skandynawskich.
Oferujemy:
- Atrakcyjne wynagrodzenie.
- Pracę w międzynarodowym zespole.
- Szkolenia.
- Dodatkowe benefity.
- Możliwość podnoszenia kwalifikacji zawodowych.
- Miłą atmosferę.