Stanowisko: Manager Obsługi Klienta/ Customer Service Manager

Lobo jest agencją rekrutacyjną (nr 7502), która dostarcza swoim klientom najlepszych pracowników. Oszczędzamy czas i przyczyniamy się do sukcesów naszych partnerów poprzez zastosowanie nowoczesnych technik rekrutacyjnych wspieranych innowacyjnymi technologiami informatycznymi.

Dla globalnej firmy zajmującej się dostarczaniem usług biznesu, poszukujemy osoby zainteresowanej stanowiskiem:

Manager Obsługi Klienta/ Customer Service Manager

Miejsce pracy: Gdynia

Manager Obsługi Klienta dołączy do działu obsługi podróżnych i będzie odpowiedzialny za wprowadzanie najlepszych praktyk i strategii w zakresie jakości obsługi Klienta, opracowywanie procedur, standardów i regulacji związanych z CS. Dodatkowo osoba na tym stanowisku będzie odpowiadać za prowadzenie programów szkoleniowych i warsztatów dla zespołów CS, prowadzenie analiz, statystyk i sporządzanie raportów, jak również będzie odpowiadać za zarządzanie i kontrolowanie budżetu.

Oczekujemy:

  • Minimum 5 letniego doświadczenia na podobnym stanowisku,- Znajomości języka angielskiego na poziomie C1,
  • Doświadczenia w obsłudze B2C,
  • Praktycznego doświadczenia w zarządzaniu dużymi zespołami w środowisku CS z wysoką orientacją na umiejętności miękkie, znajomość narzędzi, procesów i metodologii,
  • Wysokich umiejętności w zakresie: przywództwa, negocjacji, komunikacji,
  • Zorientowania na osiąganie celów.

Oferujemy:

  • Pracę w międzynarodowej firmie i codzienny kontakt z językiem angielskim.
  • Możliwość rozwoju w strukturach firmy.
  • Szkolenia w zakresie kompetencji miękkich, kursy językowe.
  • Pakiet Benefit obejmujący kartę Multisport, prywatną opiekę medyczną, ubezpieczenie, vouchery do sklepów m.in. Sephora, MediaMarkt, Smyk, Yes, Empik, IKEA, bony paliwowe, bilety do kina.
  • Owocowe poniedziałki.