Idealny kandydat posiada:
● dużą swobodę w poruszaniu się w środowisku biznesowym i budowania relacji na poziomie decydentów
● umiejętność pozyskiwania nowych Klientów zainteresowanych szeroko rozumianymi usługami PR
● dobrą orientację rynkową, zrozumienie najnowszych trendów marketingowych oraz PR
● doświadczenie w sprzedaży usług eventowych, marketingowych lub PR
●wysokie umiejętności komunikacyjne, interpersonalne oraz negocjacyjne
● bardzo dobry poziom języka angielskiego w mowie i piśmie na poziomie C1
Zakres obowiązków:
• Aktywne pozyskiwanie nowych leadów sprzedażowych oraz Klientów biznesowych
• Przygotowywanie ofert oraz prowadzenie prezentacji i negocjacji
• Monitorowanie rynku oraz konkurencji
• Rozwijanie współpracy i budowanie długotrwałych relacji z Klientami
Oczekiwania:
• Minimum 3-letnie doświadczenie na podobnym stanowisku po stronie agencji potwierdzone sukcesami sprzedażowymi
• Wysokie kompetencje komunikacyjne oraz umiejętności prezentacyjne
• Umiejętność przygotowywania prezentacji z wykorzystaniem pakietu MS Bardzo dobre umiejętności sprzedażowe i negocjacyjne
• Znajomość branży reklamowej, doświadczenie PR, marketingowe, eventowe, branży POS będzie dodatkowym atutem
• Samodzielność, umiejętność organizacji pracy własnej, zorientowanie na cel
Oferta:
• Stałe wynagrodzenie podstawowe oraz prowizja uzależniona od wyników
• Zatrudnienie w oparciu o umowę B2B
• Prace w dynamicznie rozwijającej się agencji PR
• Samodzielne stanowisko pracy
• Niezbędne narzędzia pracy
• Szansę na rozwój zawodowy