Data publikacji: 2017-10-25
Obsługa Klienta niemieckojęzycznego
Miejsce pracy: Warszawa
Lobo HR to agencja doradztwa personalnego (nr w rejestrze: 7502) świadcząca najwyższej jakości usługi z zakresu Human Resources. W naszych działaniach wykorzystujemy nowoczesne i precyzyjne techniki, dzięki którym działania Lobo wyróżniają się szybkim tempem realizacji i skutecznością.
ZADANIA:
• mailowe i telefoniczne wsparcie klientów (obsługa tylko kontaktów przychodzących)
• utrzymywanie wysokiej jakości obsługi klientów
• raportowanie podjętych działań w systemie
WYMAGANIA:
• wykształcenie minimum średnie
• znajomość języka niemieckiego w stopniu bardzo dobrym
• znajomość systemu operacyjnego Windows i pakietu MS Office oraz szybkiego pisania na klawiaturze
• wysoka kultura osobista
• umiejętność pracy w zespole
OFERUJEMY:
• zatrudnienie na podstawie umowy o pracę
• praca na cały etat lub 3/4
• atrakcyjne wynagrodzenie
• dodatkowe benefity
LOBO HR
DLA PRACOWNIKA
DLA PRACODAWCY
Polityka Ochrony Prywatności Pracowników i Pracowników Tymczasowych
All rights reserved. Lobo HR © 2020
code+design: tomhajduk.com / Maciej Michalewski