Stanowisko: Obsługa Klienta niemieckojęzycznego

Data publikacji: 2017-10-25

Obsługa Klienta niemieckojęzycznego

Miejsce pracy: Warszawa

Lobo HR to agencja doradztwa personalnego (nr w rejestrze: 7502) świadcząca najwyższej jakości usługi z zakresu Human Resources. W naszych działaniach wykorzystujemy nowoczesne i precyzyjne techniki, dzięki którym działania Lobo wyróżniają się szybkim tempem realizacji i skutecznością.

ZADANIA:

• mailowe i telefoniczne wsparcie klientów (obsługa tylko kontaktów przychodzących)
• utrzymywanie wysokiej jakości obsługi klientów
• raportowanie podjętych działań w systemie

WYMAGANIA:

• wykształcenie minimum średnie
• znajomość języka niemieckiego w stopniu bardzo dobrym
• znajomość systemu operacyjnego Windows i pakietu MS Office oraz szybkiego pisania na klawiaturze
• wysoka kultura osobista
• umiejętność pracy w zespole

OFERUJEMY:

• zatrudnienie na podstawie umowy o pracę
• praca na cały etat lub 3/4
• atrakcyjne wynagrodzenie 
• dodatkowe benefity