Zakres obowiązków:
· Koordynacja pracy biura
· Organizacja wyposażenia firmy – planowanie i wnioskowanie w sprawie zakupu : wyposażenia firmy, nowych miejsc pracowniczych, telefonów, komputerów
· Utrzymywanie kontaktów oraz prowadzenie korespondencji z urzędami i instytucjami w sprawach związanych z administracją firmy
· Wspieranie procesu rekrutacyjnego
· Prowadzenie ewidencji środków trwałych i ewidencjonowanych firmy
· Organizacja i nadzór nad remontami w firmie (wybór firm, negocjacje, nadzór)
· Prowadzenie recepcji w tym: prowadzenie kalendarza spotkań, organizacja podróży służbowych, przygotowywanie i ewidencja poczty wychodzącej i przychodzącej, obsługa interesantów
Wymagania:
· Płynna komunikacja w języku angielskim
· Dobra znajomość Excel
· Pasja, zaangażowanie
· Komunikatywność
· Dokładność
Oferujemy:
· Współpracę według preferencji UOP/B2B
· Pracę w dynamicznym zespole
· Szkolenia i rozwijania swoich umiejętności zawodowych
· Pracę z utalentowanym zespołem w międzynarodowym środowisku
· Płaską strukturę firmy
· Lunch serwowany na miejscu
· Coroczne wyjazdy firmowe, dla sportów zimowych i letnich fanatyków
· Zawody w piłce nożnej, wycieczki firmowe i kolacje drużynowe