Stanowisko: Office Manager

Data publikacji: 2019-07-19

LoboHR jest agencją rekrutacyjną (nr 7502), która dostarcza swoim klientom najlepszych pracowników.

Oszczędzamy czas i przyczyniamy się do sukcesów naszych partnerów poprzez zastosowanie nowoczesnych technik rekrutacyjnych wspieranych innowacyjnymi technologiami informatycznymi.

Dla naszego klienta, poszukujemy kandydatów na stanowisko:

Office Manager

Miejsce pracy: Kraków

Zakres obowiązków:
 

  • Dbanie o prawidłowy obieg dokumentacji wewnętrznej;
  • Organizacja i obsługa spotkań;
  • Kontakty z dostawcami i kontrahentami;
  • Wsparcie zarządu przy organizacji kalendarza;
  • Wsparcie administracyjno – kadrowe.

Wymagania:
 

  • Doświadczenie na podobnym stanowisku;
  • Język angielski min. B2
  • Bardzo dobra znajomość Pakietu MS Office;
  • Wyższe wykształcenie ( preferowane administracja lub ekonomia)
  • Bardzo dobra organizacja pracy własnej;
  • Mile widziana podstawowa wiedza z zakresu zagadnień ekonomicznych i HR.

Oferujemy:
 

  • Pracę w bardzo szybko rozwijającej się firmie na rynku międzynarodowym;
  • Stabilne zatrudnienie;
  • Pakiet benefitów pozapłacowych;
  • Możliwość rozwoju zawodowego i zdobycia ciekawego doświadczenia.