Stanowisko: Office Manager – kancelaria prawna

Data publikacji: 2019-05-22

LoboHR jest agencją rekrutacyjną, która dostarcza swoim klientom najlepszych pracowników.

Oszczędzamy czas i przyczyniamy się do sukcesów naszych partnerów poprzez zastosowanie nowoczesnych technik rekrutacyjnych wspieranych innowacyjnymi technologiami informatycznymi.

Dla naszego klienta, kancelarii prawnej poszukujemy kandydatów na stanowisko:

Office Manager – kancelaria prawna

Miejsce pracy: Warszawa

Zakres obowiązków:

  •  bieżące wsparcie Office Manager’a oraz zespołu prawników,
  •  koordynacja obiegu dokumentów i informacji,
  •  przygotowywanie dokumentów tj. edycja, formatowanie i archiwizacja,
  •   obsługa połączeń telefonicznych (łączenie rozmów, obsługa telekonferencji),
  •   obsługa kalendarza, organizacja spotkań i podróży służbowych,
  •   aktualizacja strony internetowej i materiałów marketingowych.

Wymagania:

  •  znajomość języka angielskiego (min.B2),
  •   biegła znajomość pakietu MS Office (z naciskiem na Word, Excel oraz PowerPoint),
  •  2-letnie doświadczenie na stanowisku asystenckim (doświadczenie zdobyte w kancelarii prawnej będzie dodatkowym atutem),
  •  bardzo dobra organizacja pracy,
  •   umiejętność wyznaczania priorytetów,
  •   sumienność i dokładność w wykonywaniu powierzonych zadań,
  •   dyspozycyjność,
  •   wysoko rozwinięte umiejętności interpersonalne,
  •   wysoka kultura osobista.

Oferujemy:

  • atrakcyjne wynagrodzenie wprost proporcjonalne do posiadanego doświadczenia oraz umiejętności
  • możliwość rozwoju zawodowego oraz nabycie doświadczenia
  • pracę w młodym, zgranym i dynamicznym zespole 
  • przyjazną atmosferę w pracy