Stanowisko: PRACOWNIK CALL CENTER

Data publikacji: 2020-08-17

LoboHR jest agencją rekrutacyjną (nr 7502), która dostarcza swoim klientom najlepszych pracowników.

Oszczędzamy czas i przyczyniamy się do sukcesów naszych partnerów poprzez zastosowanie nowoczesnych technik rekrutacyjnych wspieranych innowacyjnymi technologiami informatycznymi.

Dla naszego klienta, nowoczesnej porównywarki ubezpieczeń, poszukujemy kandydatów na stanowisko:

PRACOWNIK CALL CENTER

Miejsce pracy: Warszawa

Zakres obowiązków:

  • Obsługa infolinii przychodzącej – zapytania o produkty ubezpieczeniowe (AC, OC, Assistance, NNW, turystyczne, zdrowotne),
  • Telefoniczna sprzedaż w/w produktów,
  • Prowadzenie dokumentacji sprzedażowej,
  • Raportowanie działań,
  • Dbanie o najwyższą jakości obsługi klienta.

Wymagania:

  • Doświadczenie w sprzedaży w branży ubezpieczeniowej – warunek konieczny,
  • Ukierunkowanie na realizację celów,
  • Znajomość obsługi komputera,
  • Wysoka kultura biznesowa,
  • Umiejętność budowania relacji,
  • Umiejętność rozpoznawania potrzeb klientów.

Oferujemy:

  • Umowę o pracę,
  • Atrakcyjne wynagrodzenie podstawowe oraz system premiowy,
  • Realne możliwości awansu (rola Leadera Zespołu),
  • Przyjazna atmosfera pracy,
  • Nowoczesne biuro,
  • Możliwość pracy zmianowej dostosowanej do indywidualnych potrzeb,
  • Praca w zgranym zespole.