Stanowisko: Pracownik działu telefonicznego wsparcia technicznego – nie wymagamy doświadczenia

Data publikacji: 2017-09-14

Pracownik działu telefonicznego wsparcia technicznego – nie wymagamy doświadczenia

Miejsce pracy: Gdynia

Lobo HR jest agencją rekrutacyjną (nr 7502), która dostarcza swoim klientom najlepszych pracowników. Oszczędzamy czas i przyczyniamy się do sukcesów naszych partnerów poprzez zastosowanie nowoczesnych technik rekrutacyjnych wspieranych innowacyjnymi technologiami informatycznymi.

Nasz klient to jeden z liderów w branży telekomunikacyjnej. Firma zrzesza młodych, nastawionych na rozwój pracowników oferując komfortowe warunki pracy, świetną atmosferę, pakiety szkoleń i benefitów.

Aktualnie nasz klient do swojego zespołu poszukuje osoby na stanowisko:

Wymagania:

  • Umiejętność obsługi komputera (pakiet MS Office, Internet).
  • Swobodne wypowiadanie się w języku polskim.
  • Otwartość i swoboda w nawiązywaniu kontaktów.
  • Zaangażowanie w pracę i samodyscyplina.
  • Umiejętność pracy pod presja czasu oraz szybkiego przyswajania wiedzy.
  • Mile widziana umiejętność usuwania podstawowych problemów technicznych z dostępem do Internetu, konfiguracji programów w środowisku Windows oraz konfiguracji urządzeń podłączonych do Internetu, a także znajomość zagadnień związanych z TVK (DTV, DVB, telefon, Internet).
 

Oferujemy:

  • Pracę w nowoczesnym budynku.
  • Kryty parking samochodowy dostępny dla każdego pracownika.
  • Kryty parking dla rowerów.
  • Prysznice i toalety w garażu dla rowerzystów!.
  • Przestrzeń relaksacyjna z możliwością korzystania z Play Station, fliperów i piłkarzyków.
  • Bardzo dobra lokalizacja w pobliżu stacji SKM i przystanku autobusowego.
  • Karta Multisport po okresie próbnym.
  • Pakiet motywacyjny, dofinansowanie do muzyki Spotify i dojazdy SkyCash.
  • Praca w świetnej atmosferze z zespołem lubiącym wyzwania.
  • Szkolenia wstępne i w trakcie pracy.
  • Usystematyzowaną ścieżkę rozwoju – możliwość awansu.
  • Elastyczne godziny pracy.
  • Pracę na pełen etat w systemie zmianowym od 6 do 22, 7 dni w tygodniu.
 

Obowiązki:

  • Telefoniczna obsługa klientów.
  • Przyjmowanie zgłoszeń obsługowych i reklamacji.
  • Przyjmowanie zgłoszeń usterek i awarii.
  • Diagnozowanie i rozwiązywanie podstawowych problemów technicznych.
  • Pozyskiwanie i aktualizacja podstawowych danych kontaktowych Abonentów oraz pozyskiwanie zgód marketingowych.