Zakres obowiązków:
– Pozyskiwanie nowych obszarów biznesowych w zakresie klientów FTL lub LTL oraz dbanie o relacje z dotychczasowymi Klientami
– Spotkania z potencjalnymi Klientami i poznanie ich potrzeby w zakresie usług logistycznych oraz prezentacja oferty firmy
– Przygotowanie propozycji współpracy (oferty handlowe) opartej zarówno o standardowe rozwiązania, jak również indywidualne projekty dostosowane do oczekiwań Klientów
– Nadzorowanie przyjmowanych i realizowanych zleceń związanych z przesyłkami LTL oraz FTL (import i eksport)
– Inicjowanie i wdrażanie działań mających na celu rozwój produktu FTL lub LTL
Wymagania:
– Wykształcenie wyższe
– Minimum 2 lat doświadczenia w sprzedaży usług spedycji całopojazdowej lub drobnicowej
– Umiejętność pozyskiwania klientów; mile widziany własny portfel klientów
– Umiejętności nawiązywania kontaktów
– Umiejętności analityczne oraz umiejętność rozumienia potrzeb Klientów i dostosowywania własnej oferty do wymagań Klientów
– Umiejętności negocjacyjne
– Samodzielność oraz zdolność do realizacji celów
– Prawo jazdy kat. B
– Znajomość języka angielskiego lub niemieckiego na poziomie komunikatywnym
Klient oferuje:
– atrakcyjne warunki wynagrodzenia
– pracę w miłej atmosferze, którą tworzy zgrany zespół 🙂
– narzędzia do pracy
– pakiet socjalny
– możliwość rozwoju zawodowego