Zakres obowiązków:
Tworzenie strategii związanej z działaniami SEO dla Klientów
Koordynowanie rozwoju i budowy zaplecza
Audyty witryny pod kątem SEO oraz usability
Optymalizacja witryn pod kątem SEO
Link building (do dyspozycji copywriterzy)
Analityka internetowa
W przypadku kompetencji PPC (AdWords):
Tworzenie i optymalizacja kampanii PPC z wykorzystaniem przede wszystkim Google AdWords
W przypadku Head of SEO również: Zarządzanie działem SEO. Dbanie o efektywność działań całego działu
Wymagania:
Przynajmniej 4 lata doświadczenia na podobnym stanowisku
Doskonałe praktyczne umiejętności optymalizacji i pozycjonowania stron www poparte sukcesami i doświadczeniem w Polsce oraz za granicą.
Doskonała umiejętność tworzenia zaawansowanych strategii z zakresu link buildingu
Doskonała znajomość standardów aplikacji webowych: (X)HTML, XML, JavaScript, CSS
Doskonała znajomość Google Analytics i Google Tag Manager (wymagany certyfikat Google Analytics Individual Qualification)
Pasja, zaangażowanie i entuzjazm
Zainteresowanie marketingiem internetowym
Dobra znajomość języka angielskiego (mile widziana znajomość innych języków)
Wysoka kultura osobista
W przypadku PPC: Doskonałe praktyczne umiejętności tworzenia i optymalizacji kampanii z wykorzystaniem Google AdWords poparte sukcesami i doświadczeniem (niezbędne posiadanie certyfikatu Google AdWords)
Mile widziane:znajomość rynku wyszukiwarek internetowych: Bing, Yahoo, Yandex, YouTube
Oferujemy:
Karta Multisport
Super biuro
Kawę z ekspresu
Obiady piątkowe