Zakres obowiązków:
· Prowadzenie dokumentacji kadrowo-płacowej
· Ewidencja wniosków urlopowych, zwolnień lekarskich i weryfikacja ewidencji czasu pracy
· Naliczanie list płac
· Przygotowywanie PIT 11
· Prowadzenie rozliczeń z ZUS, US, GUS itd.
· Opracowywanie raportów, analiz
· Sporządzanie dokumentacji dotyczącej umów, dokumentacji emerytalno-rentowej
Wymagania:
· Min. 3 letnie doświadczenie w dziale kadr i płac, ze szczególnym naciskiem na dział płac z firmy transportowo-spedycyjnej
· Praktyczna znajomość zagadnień i przepisów z zakresu prawa pracy, podatków i ubezpieczeń społecznych
· Bardzo dobra obsługa programu Płatnik
· Znajomość programu Sage Symfonia – mile widziana
· Bardzo dobra znajomość pakietu MS Office
· Znajomość j. niemieckiego lub angielskiego na poziomie B2
· Komunikatywność
Oferujemy:
· Zatrudnienie w renomowanej firmie
· Atrakcyjne wynagrodzenie
· Elastyczne godziny pracy
· Pakiet szkoleń
· Przyjazna atmosfera – spotkania integracyjne