Zakres obowiązków:
– realizacja działań w zakresie marketingu marki, mediów i komunikacji dostosowanych do kluczowych wskaźników efektywności (KPI), docelowych odbiorców, strategii, wartości i pozycjonowania marki,
– współpraca z agencjami PR i mediami społecznościowymi,
– sporządzanie i realizacja raportów oceniających skuteczność mediów i kampanii komunikacyjnych,
– tworzenie i utrzymywanie dobrych relacji z prasą, partnerami zewnętrznymi i odbiorcami,
– koordynacja udziału prasy w wydarzeniach globalnych,
– kontrolowanie regionalnego budżetu na działania w zakresie marketingu marki.
Wymagania:
– doświadczenie w kontaktach z prasą ogólną i branżową, relacjami z mediami oraz bezpośredniej współpracy z dziennikarzami,
– doświadczenie w zakresie procesów komunikacji w agencjach,
– doświadczenie zawodowe w branży modowej – mile widziane,
– doświadczenie w zakresie zintegrowaniem komunikacji marki i mediów społecznościowych,
– doświadczenie w organizacji kreatywnych wydarzeń, sponsoringu i współpracy z kluczowymi infuencerami,
– biegła znajomość angielskiego w mowie i piśmie,
– otwartość do odbywania podróży służbowych na terenie Czech, Węgier i Rumunii.
Oferujemy:
– pracę w rozpoznawalnej, prestiżowej firmie, będącej liderem w branży odzieżowej Premium/ modowej,
– zatrudnienie w oparciu o Umowę o Pracę,
– atrakcyjne wynagrodzenie,
– szereg benefitów pozapłacowych,
– duże możliwości rozwoju kompetencji własnych w międzynarodowej strukturze,
– nowoczesne narzędzia marketingowe,
– praca w doświadczonym i kreatywnym zespole,
– możliwość podróżowania, poznania nowych kultur.