Stanowisko: Specjalista ds. Obsługi Klienta

Data publikacji: 2018-03-12

Specjalista ds. Obsługi Klienta

Miejsce pracy: WARSZAWA

Lobo HR jest dynamicznie rozwijającą się agencją doradztwa personalnego. Z roku na rok notujemy szybki i stały rozwój, który zawdzięczamy nastawieniu na profesjonalizm oraz wykorzystywanie najnowszych metod i technologii w zakresie realizowanych przez nas usług. Naszą najwyższą wartością jest wysoka skuteczność działań, która przyczynia się do osiągania sukcesów przez naszych Partnerów biznesowych.

Nasz Klient, to spółka, która powstała z myślą o Klientach ceniących bezpieczeństwo, czas i profesjonalizm. To pozabankowa instytucja finansowa stworzona przez zespół prawników i analityków – ekspertów z branży finansowej.
W związku z rozwojem firmy, nasz Klient poszukuję do zespołu osoby na stanowisko:

Obowiązki:

  • Kontakt telefoniczny z aktualnymi i potencjalnymi Klientami oraz Pośrednikami Spółki,
  • Bieżąca obsługa infolinii przychodzącej oraz kampanii jakościowej,
  • Wstępna analiza wniosków pożyczkowych,
  • Współpraca z Zespołem Doradców Kredytowych oraz innymi Departamentami Spółki.

Wymagania:

  • Minimum średnie wykształcenie,
  • Min. 1 rok doświadczenia w dziale sprzedaży/obsługi Klienta,
  • Wysoko rozwinięte zdolności komunikacyjne,
  • Łatwość nawiązywania kontaktu i budowania relacji z Klientami,
  • Inicjatywa w działaniu oraz orientacja na realizację zadań,
  • Znajomość podstaw funkcjonowania rynków finansowych – dodatkowy atut.

Nasz Klient oferuje:

  • Biuro w Centrum Warszawy,
  • Pracę od poniedziałku do piątku,
  • Wygodne zmiany 9:00-17:00, 10:00-18:00,
  • Gwarantowane wynagrodzenie w wysokości 2000 zł netto oraz dodatkowe prowizje i premie uznaniowe,
  • Prywatną opieka medyczna oraz pakiet sportowy,
  • Owoce w biurze, dobrą kawę i fajne imprezy integracyjne,
  • Przyjazną atmosferę i możliwość pracy z najlepszymi specjalistami na rynku.


Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie CV.
Informujemy, że skontaktujemy się z wybranymi kandydatami.