Stanowisko: Specjalista ds. obsługi klienta

Lobo HR jest agencją rekrutacyjną (nr 7502), która dostarcza swoim klientom najlepszych pracowników. Oszczędzamy czas i przyczyniamy się do sukcesów naszych partnerów poprzez zastosowanie nowoczesnych technik rekrutacyjnych wspieranych innowacyjnymi technologiami informatycznymi.

Nasz klient to jeden z liderów w branży telekomunikacyjnej. Firma zrzesza młodych, nastawionych na rozwój pracowników oferując komfortowe warunki pracy, świetną atmosferę, pakiety szkoleń i benefitów. Aktualnie nasz klient do swojego zespołu poszukuje osoby na stanowisko:

Specjalista ds. obsługi klienta

Miejsce pracy: Gdynia

OBOWIĄZKI KANDYDATA:

  • Obsługa wychodzących połączeń telefonicznych.
  • Realizacja wyznaczonych planów sprzedaży w oparciu o bazę obecnych klientów firmy.
  • Zapewnienie profesjonalnej obsługi klientów.
  • Praca z wykorzystaniem nowoczesnych systemów teleinformatycznych.
  • Budowanie i utrzymanie pozytywnych relacji z klientem.

CZEGO WYMAGAMY:

  • Komunikatywność.
  • zaangażowanie.
  • Asertywność.
  • Szybkość w przyswajaniu wiedzy, chęć nauki oraz rozwoju zawodowego.
  • Nastawienie na realizację celów sprzedażowych.
  • Dyspozycyjność przez 6.5 godziny dziennie, 5 dni w tygodniu + w wybrane soboty (możliwość dostosowania grafiku do studentów dziennych).
  • Rzetelność i dokładność.
  • Wysoka kultura osobista.

NASZEMU KANDYDATOWI OFERUJEMY:

  • Bardzo atrakcyjny system premiowy oraz możliwość awansu.
  • Pracę w nowoczesnym budynku.
  • Kryty parking samochodowy dostępny dla każdego pracownika.
  • Garaż dla rowerzystów z zapleczem sanitarnym i prysznicami.
  • Przestrzeń relaksacyjna z możliwością korzystania z Play Station, fliperów i piłkarzyków.
  • Siedziba firmy w pobliżu stacji SKM i przystanku autobusowego.
  • Po okresie próbnym Karta Multisport .
  • Konkursy sprzedażowe z atrakcyjnymi nagrodami takimi jak nagrody rzeczowe, gadżety, bilety na koncerty lub do kina czy bony sodexo.
  • Praca w świetnej atmosferze wśród ludzi lubiących wyzwania.
  • Szkolenia z kompetencji sprzedażowych i obsługi klienta.
  • Pracę na nowoczesnym sprzęcie.