Stanowisko: Specjalista ds. obsługi klienta

Data publikacji: 2019-03-29

Lobo jest agencją rekrutacyjną (nr 7502), która dostarcza swoim klientom najlepszych pracowników.

Oszczędzamy czas i przyczyniamy się do sukcesów naszych partnerów poprzez zastosowanie nowoczesnych technik rekrutacyjnych wspieranych innowacyjnymi technologiami informatycznymi.

Dla naszego klienta, poszukujemy kandydatów na stanowisko:

Specjalista ds. obsługi klienta

Miejsce pracy: Katowice

Pracując, będziesz miał okazję:

  • zdobyć doświadczenie w obsłudze klienta – wyjaśniać telefonicznie nieścisłości w dokumentach, finalizować sprzedaż po negocjacjach prowadzonych przez naszych specjalistów
  • dbać o formalną stronę współpracy z klientami
  • wysyłać ofertę no kolejny rok współpracy dotychczasowym klientom
  • przygotowywać dokumentację (umowy, oferty, zestawienia)
  • wspierać bieżące działania firmy

Wyślij nam swoje CV, jeśli:

  • Twoja kultura języka jest na wysokim poziomie
  • lubisz kontakt telefoniczny z klientem
  • dobrze znasz Worda i Excela
  • masz dużo pozytywnej energii

Oferujemy:

  • umowę o pracę na czas określony – od kwietnia do końca października 2019 r.
  • pracę od poniedziałku do piątku na jedną ranną zmianę
  • pracę z klientem premium – dyrektorzy szkół
  • możliwość dalszego rozwoju w firmie dla najlepszych