Stanowisko: Specjalista ds. obsługi klienta – j. francuski (C1)

Data publikacji: 2017-09-25

Specjalista ds. obsługi klienta – j. francuski (C1)

Miejsce pracy: Warszawa

Lobo HR to agencja doradztwa personalnego (nr w rejestrze: 7502) świadcząca najwyższej jakości usługi z zakresu Human Resources. W naszych działaniach wykorzystujemy nowoczesne i precyzyjne techniki, dzięki którym działania Lobo wyróżniają się szybkim tempem realizacji i skutecznością.

Wraz z naszym klientem – międzynarodową firmą z sektora BPO, poszukujemy osób zainteresowanych pracą na stanowisku:

Specjalista ds. obsługi klienta – j. francuski (C1)

Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za kontakt i wsparcie techniczne klientów francuskojęzycznych w zakresie podstawowych informacji o użytkowaniu sprzętu RTV – klient zapewnia pełne szkolenie.

WYMAGANIA:

• wykształcenie minimum średnie
• biegła znajomość języka francuskiego w mowie i piśmie
• znajomość systemu operacyjnego Windows i pakietu MS Office oraz szybkiego pisania na klawiaturze
• dobra dykcja i wysoka kultura osobista
• umiejętność pracy w zespole

OFERUJEMY:

• stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę
• dodatkowe benefity (np. dofinansowanie "wczasów pod gruszą", bony świąteczne, prywatne ubezpieczenie zdrowotne, dofinansowanie karty multisport)
• bardzo dobra atmosferę pracy w międzynarodowym środowisku
• cykliczne konkursy i spotkania integracyjne
• comiesięczne słodkie poczęstunki
• pracę w lokalizacji: Mokotów

ZADANIA:

• obsługa telefoniczna klientów francuskojęzycznych
• praca w systemie zmianowym
• utrzymywanie wysokiej jakości obsługi klientów
• raportowanie podjętych działań w systemie