Stanowisko: Specjalista ds. Obsługi Klienta – j. turecki (C1)
Data publikacji: 2017-09-14
Specjalista ds. Obsługi Klienta – j. turecki (C1)
Miejsce pracy:
Warszawa
Lobo HR to agencja doradztwa personalnego (nr w rejestrze: 7502) świadcząca najwyższej jakości usługi z zakresu Human Resources. W naszych działaniach wykorzystujemy nowoczesne i precyzyjne techniki, dzięki którym działania Lobo wyróżniają się szybkim tempem realizacji i skutecznością. Wraz z naszym klientem – międzynarodową firmą z sektora BPO, poszukujemy osób zainteresowanych pracą na stanowisku: Specjalista ds. Obsługi Klienta – j. turecki (C1)
Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za kontakt i wsparcie techniczne klientów tureckojęzycznym.
Wymagania:
Znajomość języka tureckiego na poziomie biegłym (native turkish is must)
Znajomość języka polskiego bądź angielskiego na poziomie umożliwiającym swobodną komunikację – trening
Oferujemy:
Stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę, stawka godzinowa 23 zł brutto/h
Dodatkowe benefity (np. dofinansowanie "wczasów pod gruszą", bony świąteczne, prywatne ubezpieczenie zdrowotne, dofinansowanie karty multisport)
Dardzo dobra atmosferę pracy w międzynarodowym środowisku