Stanowisko: Specjalista ds. Obsługi Klienta – j. turecki (C1)

Data publikacji: 2017-09-14

Specjalista ds. Obsługi Klienta – j. turecki (C1)

Miejsce pracy: Warszawa

Lobo HR to agencja doradztwa personalnego (nr w rejestrze: 7502) świadcząca najwyższej jakości usługi z zakresu Human Resources. W naszych działaniach wykorzystujemy nowoczesne i precyzyjne techniki, dzięki którym działania Lobo wyróżniają się szybkim tempem realizacji i skutecznością.
Wraz z naszym klientem – międzynarodową firmą z sektora BPO, poszukujemy osób zainteresowanych pracą na stanowisku: Specjalista ds. Obsługi Klienta – j. turecki (C1)

Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za kontakt i wsparcie techniczne klientów tureckojęzycznym.

Wymagania:

  • Znajomość języka tureckiego na poziomie biegłym (native turkish is must)
  • Znajomość języka polskiego bądź angielskiego na poziomie umożliwiającym swobodną komunikację – trening
Oferujemy:
  • Stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę, stawka godzinowa 23 zł brutto/h
  • Dodatkowe benefity (np. dofinansowanie "wczasów pod gruszą", bony świąteczne, prywatne ubezpieczenie zdrowotne, dofinansowanie karty multisport)
  • Dardzo dobra atmosferę pracy w międzynarodowym środowisku
  • Cykliczne konkursy i spotkania integracyjne
  • Comiesięczne słodkie poczęstunki
  • Pracę w lokalizacji: Mokotów

Zadania:

  • Techniczne (telefoniczne i mailowe) wsparcie użytkowników sprzętu elektronicznego globalnej marki (TPV)
  • Praca zmianowa – godziny pracy:
    Poniedziałek-piątek: 7.30-16.30
    Sobota-niedziela: 8.00-17.00