Stanowisko: Specjalista ds. Obsługi Klienta w Dziale Rezerwacji Lotniczych (kasjer lotniczy) Gdynia

Data publikacji: 2018-10-31

Lobo jest agencją rekrutacyjną (nr 7502), która dostarcza swoim klientom najlepszych pracowników.

Oszczędzamy czas i przyczyniamy się do sukcesów naszych partnerów poprzez zastosowanie nowoczesnych technik rekrutacyjnych wspieranych innowacyjnymi technologiami informatycznymi.

Wraz z międzynarodowym Klientem zajmującym się dostarczaniem rozwiązań w zakresie podróży służbowych poszukujemy osoby zainteresowanej rolą: 

Specjalista ds. Obsługi Klienta w Dziale Rezerwacji Lotniczych (kasjer lotniczy) Gdynia

Miejsce pracy: Gdynia

Zakres obowiązków:

  • Bezpośrednia, telefoniczna oraz mailowa obsługa klientów w zakresie rezerwacji, sprzedaży i zmian biletów lotniczych
  • Sprzedaż ubezpieczeń, wynajem samochodów oraz dokonywanie rezerwacji hotelowych
  • Wystawianie faktur, sporządzanie raportów sprzedaży

Wymagania:

  • Doświadczenie na podobnym stanowisku.
  • Minimum średnie wykształcenie
  • Biegła znajomość systemu rezerwacyjnego Amadeus.
  • Dobra znajomość taryf lotniczych (warunki zmian i zwrotów biletów lotniczych)
  • Dobra znajomość języka angielskiego – swobodna komunikacja w sprawach zawodowych

 

Oferujemy:

  • Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę.
  • Możliwość rozwoju w strukturach firmy.
  • Pracę w międzynarodowym środowisku.
  • Pracę w centrum Gdyni.