Stanowisko: Specjalista ds. Obsługi Klienta w Dziale Rezerwacji Lotniczych (kasjer lotniczy) Warszawa

Data publikacji: 2019-04-24

Lobo jest agencją rekrutacyjną (nr 7502), która dostarcza swoim klientom najlepszych pracowników.

Oszczędzamy czas i przyczyniamy się do sukcesów naszych partnerów poprzez zastosowanie nowoczesnych technik rekrutacyjnych wspieranych innowacyjnymi technologiami informatycznymi.

Dla naszego klienta, firmy która zajmuje się dostawą kompleksowych rozwiązań z zakresu podróży służbowych, poszukujemy kandydatów na stanowisko: 

Specjalista ds. Obsługi Klienta w Dziale Rezerwacji Lotniczych (kasjer lotniczy) Warszawa

Miejsce pracy: Warszawa

Zakres obowiązków:

  • Rezerwacja i sprzedaż biletów lotniczych
  • Weryfikacja dokumentów podróży
  • Zgłaszanie reklamacji rozpatrywanych w liniach lotniczych
  • Ubezpieczanie podróżnych
  • Gromadzenie i terminowe dostarczanie danych do raportów

Wymagania:

  • Mile widziane doświadczenie zdobyte w branży business travel
  • Bardzo dobra znajomość systemu rezerwacyjnego Amadeus.
  • Dobra znajomość języka angielskiego – swobodna komunikacja.
  • Znajomość MS Office.
  • Skrupulatność, odpowiedzialność, terminowość.
  • Samodzielność oraz dobra współpraca w zespole.

Oferujemy:

  • Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę.
  • Możliwość rozwoju w strukturach firmy.
  • Pracę w międzynarodowym środowisku.