Stanowisko: Specjalista ds. Obsługi Klienta w Dziale Rezerwacji Lotniczych (Kasjer Lotniczy) – WARSZAWA

Data publikacji: 2018-11-22

Lobo jest agencją rekrutacyjną (nr 7502), która dostarcza swoim klientom najlepszych pracowników.

Oszczędzamy czas i przyczyniamy się do sukcesów naszych partnerów poprzez zastosowanie nowoczesnych technik rekrutacyjnych wspieranych innowacyjnymi technologiami informatycznymi.

Wraz z międzynarodowym Klientem zajmującym się dostarczaniem rozwiązań w zakresie podróży służbowych poszukujemy osoby zainteresowanej rolą:

Specjalista ds. Obsługi Klienta w Dziale Rezerwacji Lotniczych (Kasjer Lotniczy) – WARSZAWA

Miejsce pracy: Warszawa

Zakres obowiązków:

  • Bezpośrednia, telefoniczna oraz mailowa obsługa klientów w zakresie rezerwacji, sprzedaży i zmian biletów lotniczych.
  • Sprzedaż ubezpieczeń, wynajem samochodów oraz dokonywanie rezerwacji hotelowych.
  • Wystawianie faktur, sporządzanie raportów sprzedaży.

Wymagania:

  • Doświadczenie na stanowisku kasjera lotniczego.
  • Bardzo dobra znajomość systemu rezerwacyjnego Amadeus.
  • Dobra znajomość taryf lotniczych (warunki zmian i zwrotów biletów lotniczych).
  • Dobra znajomość języka angielskiego – swobodna komunikacja.
  • Znajomość MS Office.
  • Skrupulatność, odpowiedzialność, terminowość.
  • Samodzielność oraz dobra współpraca w zespole.

Oferujemy:

  • Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę.
  • Możliwość rozwoju w strukturach firmy.
  • Pracę w międzynarodowym środowisku.
  • Elastyczne godziny pracy. 
  • Pracę w dogodnej lokalizacji na Mokotowie.