Stanowisko: Specjalista ds. Obsługi Klienta z j. włoskim

Data publikacji: 2018-04-16

Specjalista ds. Obsługi Klienta z j. włoskim

Miejsce pracy: Katowice

Lobo HR jest dynamicznie rozwijającą się agencją doradztwa personalnego. Z roku na rok notujemy szybki i stały rozwój, który zawdzięczamy nastawieniu na profesjonalizm oraz wykorzystywanie najnowszych metod i technologii w zakresie realizowanych przez nas usług. Naszą najwyższą wartością jest wysoka skuteczność działań, która przyczynia się do osiągania sukcesów przez naszych Partnerów biznesowych.

Nasz Klient, to duża międzynarodowa firma, która aktualnie poszukuje kandydatów na stanowisko

Obowiązki:

  • Kontakty telefoniczne i mailowe z Klientami w j. włoskim
  • Budowanie i utrzymywanie pozytywnych relacji z Klientami
  • Bieżąca współpraca z pozostałymi działami firmy, głównie działem księgowości
  • Przygotowywanie raportów

Wymagania:

  • Znajomość języka włoskiego na poziomie min. B2.
  • Znajomość języka angielskiego – mile widziane.
  • Wykształcenie lub praca w obszarze księgowo-finansowym – mile widziane.
  • Znajomość pakietu Microsoft Office.
  • Komunikatywność.
  • Chęć pracy w międzynarodowym zespole

Nasz Klient oferuje:

  • Rozwojową pracę w międzynarodowym środowisku
  • Możliwość wykorzystywania obcego języka na co dzień
  • Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
  • Stałe godziny pracy (8:00-16:00 lub 9:00-17:00)
  • Bogaty pakiet socjalny (prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie grupowe, karta Multisport, talony żywieniowe i inne)
  • Dodatkowe kursy i szkolenia
  • Pyszną kawę z expressu
  • Wspólne celebrowanie sukcesów
  • Dla szczęśliwców- miejsce parkingowe pod samym biurowcem