Stanowisko: Specjalista ds. Obsługi Klienta z Językiem Włoskim

Data publikacji: 2018-09-20

Lobo jest agencją rekrutacyjną (nr 7502), która dostarcza swoim klientom najlepszych pracowników.

Oszczędzamy czas i przyczyniamy się do sukcesów naszych partnerów poprzez zastosowanie nowoczesnych technik rekrutacyjnych wspieranych innowacyjnymi technologiami informatycznymi.

Dla dostawcy usług biznesu wspierającego Partnerów z całego świata w takich dziedzinach jak: bankowość i usługi finansowe, produkcja, handel detaliczny, transport i logistyka, opieka zdrowotna, podróże i ubezpieczenia, poszukujemy osoby zainteresowanej stanowiskiem:

Specjalista ds. Obsługi Klienta z Językiem Włoskim

Miejsce pracy: Gdynia

Do zadań na tym stanowisku będzie należało:

Telefoniczna lub mailowa obsługa Klientów włoskojęzycznych, wsparcie przy rezerwacji lub anulacji biletów lotniczych, pomoc przy wyborze najlepszej usługi dopasowanej do potrzeb podróżnych.

Oczekiwania:

  • Znajomość języka włoskiego minimum na poziomie B2.
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie B2.
  • Mile widziane doświadczenie w obsłudze Klienta.

Oferujemy:

  • Pracę w międzynarodowym środowisku,
  • Łatwy dojazd do pracy,
  • Codzienną styczność z językami obcymi,
  • Interesujący pakiet benefitów,
  • Możliwość wzięcia udziału w dodatkowych szkoleniach rozwijających kompetencje językowe ,
  • Przyjemną atmosferę w pracy.