Stanowisko: Specjalista ds. obsługi Klienta ze znajomością języka francuskiego

Data publikacji: 2018-06-29

Lobo HR jest dynamicznie rozwijającą się agencją doradztwa personalnego. Z roku na rok notujemy szybki i stały rozwój, który zawdzięczamy nastawieniu na profesjonalizm oraz wykorzystywanie najnowszych metod i technologii w zakresie realizowanych przez nas usług. Naszą najwyższą wartością jest wysoka skuteczność działań, która przyczynia się do osiągania sukcesów przez naszych Partnerów biznesowych.

Jeżeli znasz język francuski i chcesz rozwijać się w obszarze księgowości, aplikuj!
Obecnie dla naszego Klienta, międzynarodowej korporacji poszukujemy osób na stanowisko:

Specjalista ds. obsługi Klienta ze znajomością języka francuskiego

Miejsce pracy: Katowice

Obowiązki:

-regularne sprawdzanie bieżącego statusu należności
-wyjaśnianie niezgodności z Klientem międzynarodowym
-sprawdzanie poprawności i kompletności informacji w systemie
-nadzór nad odzyskiwaniem zobowiązań
-ocena historii kredytowej
-prowadzenie i aktualizacja dokumentacji

Wymagania:

-bardzo dobra znajomość języka francuskiego w mowie i piśmie (poziom min. B2)
-mile widziane doświadczenie w dziale obsługi klienta
-wykształcenie wyższe (preferowane finanse, rachunkowość, ekonomia)

Nasz Klient oferuje:

-umowę o pracę
-atrakcyjny pakiet benefitóiw
-pracę w międzynarodowym środowisku
-możliwość ciągłego podnoszenia kwalifikacji
-miłą atmosferę

Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie CV.
Informujemy, że skontaktujemy się z wybranymi kandydatami.