Stanowisko: Specjalista ds. Obsługi Klienta ze znajomością języka włoskiego

Data publikacji: 2018-12-31

Lobo jest agencją rekrutacyjną (nr 7502), która dostarcza swoim klientom najlepszych pracowników.

Oszczędzamy czas i przyczyniamy się do sukcesów naszych partnerów poprzez zastosowanie nowoczesnych technik rekrutacyjnych wspieranych innowacyjnymi technologiami informatycznymi.

Dla naszego klienta, międzynarodowej firmy, poszukujemy kandydatów na stanowisko:

Specjalista ds. Obsługi Klienta ze znajomością języka włoskiego

Miejsce pracy: Kraków

Zakres obowiązków:
 

  • Kontakt z Klientami w języku włoskim
  • Wsparcie działu księgowego
  • Analiza salda na kontach Klientów
  • Tworzenie świetnej atmosfery w zespole

Wymagania:
 

  • Znajomość języka włoskiego na poziomie min. B2
  • Znajomość języka angielskiego
  • Mile widziane doświadczenie w obsłudze Klientów

Oferujemy:
 

  • Umowę o pracę
  • Atrakcyjne wynagrodzenie
  • Świetną atmosferę w pracy
  • Szkolenia i możliwość rozwoju
  • Świeże owoce
  • Benefity:
  • Karta multisport
  • Prywatna opieka medyczna
  • Ubezpieczenie grupowe
  • Kursy językowe