Stanowisko: Specjalista ds. Obsługi Klienta

Data publikacji: 2018-01-05

Specjalista ds. Obsługi Klienta

Miejsce pracy: Katowice

Lobo jest agencją rekrutacyjną (nr 7502), która dostarcza swoim klientom najlepszych pracowników. Oszczędzamy czas i przyczyniamy się do sukcesów naszych partnerów poprzez zastosowanie nowoczesnych technik rekrutacyjnych wspieranych innowacyjnymi technologiami informatycznymi.

Aktualnie dla naszego klienta z szukamy osób na stanowisko:

Zakres obowiązków:

  • Logistyczna obsługa zamówień dla Klientów firmy
  • Bieżące monitorowanie i kontrolowanie terminów dostaw i dostępności produktów
  • Kontakty mailowe i telefoniczne z Klientami
  • Wyjaśnianie ewentualnych problemów związanych z dostawami
  • Stała współpraca z pozostałymi działami firmy

Wymagania:

  • Znajomość języka angielskiego – min. B2, preferowane C1
  • Dobra znajomość innego języka obcego (niemiecki, francuski, włoski, hiszpański, norweski) będzie dodatkowym atutem
  • Mile widziane doświadczenie na stanowisku związanym z obsługą klienta
  • Umiejętność pracy pod presją czasu
  • Umiejętność samodzielnego rozwiązywania problemów
  • Umiejętność pracy w zespole

Klient oferuje:

  • Wynagrodzenie dopasowane do potrzeb kandydata
  • Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę
  • Pracę w międzynarodowym środowisku
  • Możliwość rozwoju