Zakres obowiązków:
– całościowa realizacja procesów rekrutacyjnych zgodnie ze standardami firmy
– tworzenie kampanii ogłoszeniowych
– aktywne poszukiwania Kandydatów w bazie firmy i w mediach społecznościowych
– prowadzenie profesjonalnej selekcji z uwzględnieniem wytycznych profilowych i standardów firmy
– prowadzenie rozmów rekrutacyjnych i rekomendacja Kandydatów
– udział w inicjatywach wewnętrznych firmy- współpraca z instytucjami rynku pracy, Polskim Forum HR, Uczelniami Wyższymi
– dbanie o rozwój i pozytywny wizerunek zewnętrzny Lobo HR
Wymagania:
– doświadczenie w obszarze rekrutacyjnym, wyniesione z agencji rekrutacyjnej lub agencji pracy tymczasowej
– praktyczna znajomość narzędzi i metod rekrutacyjnych
– znajomość zasad boolean search
– nastawienie na realizację celów
– znajomość j. angielskiego- będzie dodatkowym atutem
– pozytywne nastawienie do pracy zespołowej
Oferujemy:
– pracę w firmie rozpoznawalnej na rynku i świadomie zarządzanej
– stabilne warunki zatrudnienia- umowa o pracę
– atrakcyjne wynagrodzenie- kwota podstawowa, system prowizji rozliczanych w ujęciu miesięcznym, dodatkowe premie kwartalne
– benefity: prywatna opieka medyczna Enel- Med, Karta Multisport, kwartalne zaproszenia Day Spa VIP, bony podarunkowe, kupony rabatowe, bilety do kina/ teatru, inne
– pakiet szkoleń wewnętrznych i zewnętrznych ( szkolenia w Polskim Forum HR)
– jasna ścieżka kariery zawodowej, sprecyzowane możliwości awansu i rozwoju zawodowego
– przyjazna atmosfera pracy, w zespole, który lubi to co robi