Stanowisko: Specjalista ds. relacji z klientem

Data publikacji: 2019-04-10

Lobo jest agencją rekrutacyjną (nr 7502), która dostarcza swoim klientom najlepszych pracowników.

Oszczędzamy czas i przyczyniamy się do sukcesów naszych partnerów poprzez zastosowanie nowoczesnych technik rekrutacyjnych wspieranych innowacyjnymi technologiami informatycznymi.

Dla naszego klienta, poszukujemy kandydatów na stanowisko:

Specjalista ds. relacji z klientem

Miejsce pracy: Katowice

Uważasz, że jesteś dobrym negocjatorem, a kontakt telefoniczny z klientem nie jest dla Ciebie problemem?  
Dołącz do naszego zespołu!

Czym będziesz się zajmował/a?

  • przedłużaniem umów na systemy informatyczne firmy
  • sprzedażą i organizacją szkoleń z obsługi naszych systemów
  • wykonywaniem zadań organizacyjnych – wysyłka e-maili, przygotowywanie dokumentacji
  • będziesz pełnić także rolę doradcy (rozwiewać wszelkie wątpliwości dyrektorów szkół co do współpracy)

Czego szukamy u kandydatów?

  • bardzo dobrej dykcji
  • umiejętności negocjacyjnych
  • samodzielnego zarządzania własnym czasem i dobrej organizacji
  • energii i zaangażowania w wykonywane zadania
  • doświadczenia w zakresie prowadzenia rozmów telefonicznych

Dlaczego warto?

  • pracujesz od poniedziałku do piątku w godzinach 7:30-15:30
  • otrzymasz umowę o pracę (poprzedzoną umową na okres próbny)
  • odbędziesz dwutygodniowe szkolenie zanim rozpoczniesz pracę z klientem
  • proponujemy pakiet benefitów, który stale się powiększa (m. in. karta MULTISPORT, lekcje języka angielskiego, wolontariat pracowniczy, bezpłatny parking)