Lobo HR jest dynamicznie rozwijającą się agencją doradztwa personalnego. Z roku na rok notujemy szybki i stały rozwój, który zawdzięczamy nastawieniu na profesjonalizm oraz wykorzystywanie najnowszych metod i technologii w zakresie realizowanych przez nas usług. Naszą najwyższą wartością jest wysoka skuteczność działań, która przyczynia się do osiągania sukcesów przez naszych Partnerów biznesowych.
Nasz Klient to spółka, która powstała z myślą o Klientach ceniących bezpieczeństwo, czas i profesjonalizm. To pozabankowa instytucja finansowa stworzona przez zespół prawników i analityków – ekspertów z branży finansowej.
W związku z rozwojem firmy nasz Klient poszukuję do swojego zespołu osoby na stanowisko:
Zadania:
- Kontakt telefoniczny z aktualnymi i potencjalnymi Klientami oraz Pośrednikami,
- Bieżąca obsługa infolinii przychodzącej,
- Wstępna ocena wniosków Klientów,
- Współpraca z Zespołem Doradców Kredytowych oraz innymi Działami spółki.
Nasz Klient poszukuje osoby, która:
- Posiada doświadczenie lub stawia swoje pierwsze kroki w branży finansowej,
- Posiada umiejętność nawiązywania kontaktów i predyspozycję do pracy z Klientem,
- Dodatkowym atutem będzie znajomość podstaw funkcjonowania rynków finansowych.
Nasz Klient oferuje:
- Zgrany zespół młodych ludzi,
- Bazę klientów, którzy poprosili o kontakt,
- Brak sztywnych skryptów rozmów – to nie Call Center,
- Stałe wynagrodzenie 2 tys. na rękę + prowizje + miesięczne premie,
- Pakiet medyczny i kartę Multisport,
- Owoce w biurze, dobrą kawę i fajne imprezy integracyjne,
- Pracę w godzinach 9-17 lub 10-18, od poniedziałku do piątku,
- Samodzielność i możliwość pracy z zespołem,
- Biuro w Centrum Warszawy,
- Przyjazną atmosferę i możliwość pracy z najlepszymi specjalistami na rynku.