Stanowisko: Specjalista ds. telefonicznej obsługi klienta

Data publikacji: 2017-11-30

Specjalista ds. telefonicznej obsługi klienta

Miejsce pracy: Warszawa

Lobo HR jest dynamicznie rozwijającą się agencją doradztwa personalnego. Z roku na rok notujemy szybki i stały rozwój, który zawdzięczamy nastawieniu na profesjonalizm oraz wykorzystywanie najnowszych metod i technologii w zakresie realizowanych przez nas usług. Naszą najwyższą wartością jest wysoka skuteczność działań, która przyczynia się do osiągania sukcesów przez naszych Partnerów biznesowych.

Nasz Klient to spółka, która powstała z myślą o Klientach ceniących bezpieczeństwo, czas i profesjonalizm. To pozabankowa instytucja finansowa stworzona przez zespół prawników i analityków – ekspertów z branży finansowej.
W związku z rozwojem firmy nasz Klient poszukuję do swojego zespołu osoby na stanowisko:

Zadania:

  • Kontakt telefoniczny z aktualnymi i potencjalnymi Klientami oraz Pośrednikami,
  • Bieżąca obsługa infolinii przychodzącej,
  • Wstępna ocena wniosków Klientów,
  • Współpraca z Zespołem Doradców Kredytowych oraz innymi Działami spółki.

Nasz Klient poszukuje osoby, która:

  • Posiada doświadczenie lub stawia swoje pierwsze kroki w branży finansowej,
  • Posiada umiejętność nawiązywania kontaktów i predyspozycję do pracy z Klientem,
  • Dodatkowym atutem będzie znajomość podstaw funkcjonowania rynków finansowych.
Nasz Klient oferuje:
  • Zgrany zespół młodych ludzi,
  • Bazę klientów, którzy poprosili o kontakt,
  • Brak sztywnych skryptów rozmów – to nie Call Center,
  • Stałe wynagrodzenie 2 tys. na rękę + prowizje + miesięczne premie,
  • Pakiet medyczny i kartę Multisport,
  • Owoce w biurze, dobrą kawę i fajne imprezy integracyjne,
  • Pracę w godzinach 9-17 lub 10-18, od poniedziałku do piątku,
  • Samodzielność i możliwość pracy z zespołem,
  • Biuro w Centrum Warszawy,
  • Przyjazną atmosferę i możliwość pracy z najlepszymi specjalistami na rynku.