Stanowisko: Specjalista ds. Trade Marketingu

Lobo HR jest agencją rekrutacyjną (nr 7502), która dostarcza swoim klientom najlepszych pracowników. Oszczędzamy czas i przyczyniamy się do sukcesów naszych partnerów poprzez zastosowanie nowoczesnych technik rekrutacyjnych wspieranych innowacyjnymi technologiami informatycznymi.

Specjalista ds. Trade Marketingu

Miejsce pracy: Suchy Las

Lobo HR jest agencją rekrutacyjną (nr 7502), która dostarcza swoim klientom najlepszych pracowników. Oszczędzamy czas i przyczyniamy się do sukcesów naszych partnerów poprzez zastosowanie nowoczesnych technik rekrutacyjnych wspieranych innowacyjnymi technologiami informatycznymi.

Aktualnie dla naszego klienta, lidera w kategorii produkcji serwetek typu tissue, szukamy kandydata/ kandydatki na stanowisko:

Wymagania:

• Minimum rok doświadczenia w Marketingu.
• Chęć rozwoju w obszarze Trade Marketingu.
• Doświadczenie w pracy na małych budżetach i samodzielnej realizacji projektów.
• Doświadczenie w prowadzeniu kilku projektów równolegle.
• Dobra znajomość pakietu MS office (PowerPoint, Excel).
• Pożądane cechy charakteru: samodzielność, samodyscyplina i systematyczność.
• Wysoko rozwinięte umiejętności interpersonalne.

Klient oferuje:

• Pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku.
• Współpracę w oparciu o umowę o pracę.
• Atrakcyjne wynagrodzenie podstawowe + premie.
• Czas pracy od pon-czw 8:00-16:30, pt- 8:00-14:00.
• Możliwość korzystania z karty Multisport.

Osoby zainteresowane powyższą propozycją uprzejmie prosimy a aplikowanie poprzez przesłanie CV.
Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.

Prosimy o dołączenie następującej klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w bazie danych Lobo sp. z o.o. sp. k. oraz na przetwarzanie ich dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesów rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia 29.08.97 o ochronie danych osobowych Dz. U. Nr 133 poz. 883)"

Ponadto zapraszamy na naszą witrynę pod adresem: www.lobohr.pl

Zadania na stanowisku:

• Przygotowywanie promocji sprzedażowych.
• Przygotowywanie akcji standowych.
• Przygotowywanie i przeprowadzanie prezentacji dla przedstawicieli handlowych.
• Bieżąca komunikacja z działem handlowym.
• Zarządzanie produktami zalegającymi (tzw. STOKI), proponowanie rozwiązań na ich sprzedaż.
• Kontrola budżetu.

APLIKUJ