Stanowisko: Specjalista ds. Wsparcia Klienta ze znajomością języka holenderskiego

Data publikacji: 2018-01-31

Specjalista ds. Wsparcia Klienta ze znajomością języka holenderskiego

Miejsce pracy: Kraków

Lobo jest agencją rekrutacyjną (nr 7502), która dostarcza swoim klientom najlepszych pracowników. Oszczędzamy czas i przyczyniamy się do sukcesów naszych partnerów poprzez zastosowanie nowoczesnych technik rekrutacyjnych wspieranych innowacyjnymi technologiami informatycznymi.

Aktualnie dla naszego Klienta, dużej firmy SSC/BPO szukamy osób na stanowisko:

Zakres obowiązków:

  • Wsparcie techniczne dla Klientów holenderskojęzycznych (pierwsza linia)
  • Wyjaśnianie problemów technicznych
  • Przygotowywanie raportów

Wymagania:

  • Bardzo dobra znajomość języka holenderskiego
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie min. B2
  • Mile widziane doświadczenie na analogicznym stanowisku w firmie z obszaru SSC/BPO
  • Umiejętność pracy pod presją czasu
  • Umiejętność samodzielnego rozwiązywania problemów
  • Komunikatywność

Oferta:

  • Atrakcyjne wynagrodzenie
  • Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę
  • Praca w systemie zmianowym (7:00-15:00, 13:00-21:00)
  • Pakiet benefitów
  • Praca w międzynarodowym środowisku
  • Możliwość rozwoju