Stanowisko: Specjalista ds. Wsparcia Klienta ze znajomością języka niemieckiego

Data publikacji: 2018-04-16

Specjalista ds. Wsparcia Klienta ze znajomością języka niemieckiego

Miejsce pracy: Szczecin

Lobo jest agencją rekrutacyjną (nr 7502), która dostarcza swoim klientom najlepszych pracowników. Oszczędzamy czas i przyczyniamy się do sukcesów naszych partnerów poprzez zastosowanie nowoczesnych technik rekrutacyjnych wspieranych innowacyjnymi technologiami informatycznymi.
Aktualnie dla naszego klienta z siedzibą w Warszawie szukamy osób na stanowisko:

Zakres obowiązków:
  • Wsparcie dla Klientów niemieckojęzycznych
  • Rozwiązywanie różnorodnych bieżących problemów, udzielanie wyjaśnień
  • Przygotowywanie raportów
  • Współpraca z innymi działami firmy w zakresie wykonywanych obowiązków
Wymagania:

  • Gotowość do pracy w Warszawie
  • Bardzo dobra znajomość języka niemieckiego min. B2/C1
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie min. B1
  • Mile widziane doświadczenie na analogicznym stanowisku w firmie z obszaru SSC/BPO
  • Zaangażowanie oraz dobra organizacja czasu pracy
  • Umiejętność samodzielnego rozwiązywania problemów
  • Komunikatywność

Oferujemy:

  • Atrakcyjne wynagrodzenie
  • Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę
  • Bogaty pakiet benefitów, m.in. dodatek relokacyjny i dofinasowanie dojazdów
  • Pracę w międzynarodowym środowisku
  • Możliwość rozwoju
{ "@context": "http://schema.org/", "@type": "JobPosting", "title" : "Specjalista ds. Wsparcia Klienta ze znajomością języka niemieckiego", "industry" : "Lobo HR", "description": "

Lobo jest agencją rekrutacyjną (nr 7502), która dostarcza swoim klientom najlepszych pracowników. Oszczędzamy czas i przyczyniamy się do sukcesów naszych partnerów poprzez zastosowanie nowoczesnych technik rekrutacyjnych wspieranych innowacyjnymi technologiami informatycznymi.
Aktualnie dla naszego klienta z siedzibą w Warszawie szukamy osób na stanowisko:

", "responsibilities": "
Zakres obowiązków:
  • Wsparcie dla Klientów niemieckojęzycznych
  • Rozwiązywanie różnorodnych bieżących problemów, udzielanie wyjaśnień
  • Przygotowywanie raportów
  • Współpraca z innymi działami firmy w zakresie wykonywanych obowiązków
", "qualifications": "
Wymagania:

  • Gotowość do pracy w Warszawie
  • Bardzo dobra znajomość języka niemieckiego min. B2/C1
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie min. B1
  • Mile widziane doświadczenie na analogicznym stanowisku w firmie z obszaru SSC/BPO
  • Zaangażowanie oraz dobra organizacja czasu pracy
  • Umiejętność samodzielnego rozwiązywania problemów
  • Komunikatywność
", "identifier": { "@type": "PropertyValue", "name": "LoboHR", "value": "75ba8620-9f7c-4bfe-bc85-98103030ea0c" }, "datePosted" : "2018/04/16", "validThrough" : "2018/05/16", "hiringOrganization" : { "@type" : "Organization", "name" : "LoboHR ", "sameAs" : "https://lobohr.pl/" }, "jobLocation" : { "@type": "Place", "address": { "@type": "PostalAddress", "addressCountry": "Poland", "addressLocality" : "Szczecin", "addressRegion" : "Szczecin" } } }