Stanowisko: Specjalista ds. Wsparcia Klienta ze znajomością języka niemieckiego

Data publikacji: 2018-06-01

Specjalista ds. Wsparcia Klienta ze znajomością języka niemieckiego

Miejsce pracy: Szczecin

Zakres obowiązków:

• Wsparcie techniczne dla Klientów niemieckojęzycznych (pierwsza linia)
• Wyjaśnianie problemów technicznych i reklamacji
• Przygotowywanie raportów

Wymagania:

• Gotowość do pracy w WARSZAWIE
• Bardzo dobra znajomość języka niemieckiego min. B2/C1
• Znajomość języka angielskiego na poziomie min. B1
• Mile widziane doświadczenie na analogicznym stanowisku w firmie z obszaru SSC/BPO
• Umiejętność pracy pod presją czasu
• Umiejętność samodzielnego rozwiązywania problemów
• Komunikatywność

Klient oferuje:

• Atrakcyjne wynagrodzenie
• Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę
• Bogaty pakiet benefitów, m.in. dodatek relokacyjny i dofinasowanie dojazdów
• Pracę w międzynarodowym środowisku
• Możliwość rozwoju