Stanowisko: Specjalista ds. Wsparcia Klienta ze znajomością języka niemieckiego

Data publikacji: 2018-08-16

Lobo HR jest agencją rekrutacyjną (nr 7502), która dostarcza swoim klientom najlepszych pracowników. Oszczędzamy czas i przyczyniamy się do sukcesów naszych partnerów poprzez zastosowanie nowoczesnych technik rekrutacyjnych wspieranych innowacyjnymi technologiami informatycznymi.

Dla naszego klienta poszukujemy kandydata na stanowisko:

Specjalista ds. Wsparcia Klienta ze znajomością języka niemieckiego

Miejsce pracy: małopolskie, śląskie

Zakres obowiązków:

• Obsługa Klientów niemieckojęzycznych- zapytania przychodzące
• Odpowiedzi na pytania Klientów przesyłane mailowo i telefonicznie
• Raportowanie działań
• Dbałość o dobry wizerunek firmy
• Wpływ na dobrą atmosferę w zespole 😊

Wymagania:

• Gotowość do pracy w Warszawie
• Bardzo dobra znajomość języka niemieckiego min. B2/C1
• Znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym- mile widziana
• Mile widziane doświadczenie w obsłudze Klienta
• Komunikatywność
• Otwartość na nowe wyzwania

Klient oferuje:
• Atrakcyjne wynagrodzenie podstawowe 6000-6500 zł brutto
• Dodatki językowe
• Bogaty pakiet benefitów, m.in. dodatek relokacyjny i dofinasowanie dojazdów do pracy
• Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę
• Pracę w centrum Warszawy w systemie godzinnym dopasowanym do potrzeb Kandydatów
• Pracę w międzynarodowym środowisku, w miłej atmosferze z ambitnym zespołem