Stanowisko: Specjalista ds. Wsparcia Klienta ze znajomością języka niemieckiego

Data publikacji: 2018-04-16

Specjalista ds. Wsparcia Klienta ze znajomością języka niemieckiego

Miejsce pracy: Katowice

Lobo jest agencją rekrutacyjną (nr 7502), która dostarcza swoim klientom najlepszych pracowników. Oszczędzamy czas i przyczyniamy się do sukcesów naszych partnerów poprzez zastosowanie nowoczesnych technik rekrutacyjnych wspieranych innowacyjnymi technologiami informatycznymi.
Aktualnie dla naszego klienta z siedzibą w Warszawie szukamy osób na stanowisko:

Zakres obowiązków:

• Wsparcie dla Klientów niemieckojęzycznych
• Rozwiązywanie różnorodnych bieżących problemów, udzielanie wyjaśnień
• Przygotowywanie raportów
• Współpraca z innymi działami firmy w zakresie wykonywanych obowiązków

Wymagania:

• Gotowość do pracy w Warszawie
• Bardzo dobra znajomość języka niemieckiego min. B2/C1
• Znajomość języka angielskiego na poziomie min. B1
• Mile widziane doświadczenie na analogicznym stanowisku w firmie z obszaru SSC/BPO
• Zaangażowanie oraz dobra organizacja czasu pracy
• Umiejętność samodzielnego rozwiązywania problemów
• Komunikatywność

Oferujemy:

• Atrakcyjne wynagrodzenie
• Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę
• Bogaty pakiet benefitów, m.in. dodatek relokacyjny i dofinasowanie dojazdów
• Pracę w międzynarodowym środowisku
• Możliwość rozwoju