Stanowisko: Specjalista IT- sekcja Helpdesk

Data publikacji: 2017-11-10

Specjalista IT- sekcja Helpdesk

Miejsce pracy: Wrocław

Lobo jest agencją rekrutacyjną (nr 7502), która dostarcza swoim klientom najlepszych pracowników. Oszczędzamy czas i przyczyniamy się do sukcesów naszych partnerów poprzez zastosowanie nowoczesnych technik rekrutacyjnych wspieranych innowacyjnymi technologiami informatycznymi.

Aktualnie szukamy osób na stanowisko:

Zakres obowiązków:

● Wsparcie użytkowników systemów IT.
● Rozwiązywanie problemów informatycznych.
● Klasyfikacja i rejestrowanie zgłoszeń.
● Współpraca z drugą linią wsparcia i firmami zewnętrznymi w przypadku poważniejszych problemów.
● Dbałość o wysoki poziom obsługi klienta w zakresie świadczonych usług.

Wymagania:

● Ukończone studia informatyczne lub studenci ostatniego roku.
● Dobra znajomość systemów Windows i/ lub Linux.
● Umiejętność analizy problemu i szukania dla niego rozwiązań.
● Wysoka kultura osobista.
● Nastawienie na pracę zespołową i klienta.
● Bardzo dobra znajomość języka angielskiego.
● Mile widziana znajomość inny języków obcych: włoski, hiszpański, niemiecki, duński itp.
● Dużym dodatkowym atutem będzie posiadanie doświadczenia na podobnym stanowisku.

Nasz klient oferuje:

● Atrakcyjne wynagrodzenie.
● Współpracę w oparciu o Umowę o Pracę.
● Szkolenia wewnętrzne i zewnętrzne.
● Możliwości rozwoju i awansu.

Osoby zainteresowane powyższą propozycją uprzejmie prosimy o aplikowanie.

Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.

Prosimy o dołączenie następującej klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w bazie danych Lobo sp. z o.o. sp. k. oraz na przetwarzanie ich dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesów rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia 29.08.97 o ochronie danych osobowych Dz. U. Nr 133 poz. 883)"

Ponadto zapraszamy na naszą witrynę pod adresem: www.lobohr.pl