Data publikacji: 2018-01-17
Specjalista w Contact Center z językiem angielskim
Miejsce pracy: Szczecin
Lobo HR jest agencją rekrutacyjną (nr 7502), która dostarcza swoim klientom najlepszych pracowników. Oszczędzamy czas i przyczyniamy się do sukcesów naszych partnerów poprzez zastosowanie nowoczesnych technik rekrutacyjnych wspieranych innowacyjnymi technologiami informatycznymi.
Nasz klient to międzynarodowa firma pomagająca rozwijać biznes, budując pozytywne skojarzania związane z marką. Ekspert w dziedzinie zarządzania inteligentnymi procesami i technologiami, do swojego zespołu poszukuje osób na stanowisko:
Będziesz odpowiedzialny za:
• Telefoniczną obsługę klienta anglojęzycznego;
• Współpracę z działami wewnętrznymi firmy;
• Utrzymywanie relacji z klientami firmy;
• Raportowanie wyników pracy.
Oczekujemy od Ciebie:
• Zaawansowanej znajomości języka angielskiego (min. poziom C1);
• Dobra organizacja pracy własnej;
• Pozytywne nastawienie do pracy z klientem
• Umiejętność pracy w zespole;
• Mile widziane doświadczenie związane z obsługą klienta.
Oferujemy:
• Umowę o pracę;
• Pracę w międzynarodowym środowisku, w prestiżowej firmie;
• Atrakcyjne wynagrodzenie;
• Pracę na pełen etat, w godzinach: 7-19;
• Pracę w przyjaznym, dynamicznym i zgranym zespole;
• Dla osób spoza Szczecina pakiet relokacyjny na start.
LOBO HR
DLA PRACOWNIKA
DLA PRACODAWCY
Polityka Ochrony Prywatności Pracowników i Pracowników Tymczasowych
All rights reserved. Lobo HR © 2020
code+design: tomhajduk.com / Maciej Michalewski