Zadania:
• Stanowisko w dziale płatności klienta
• Tworzenie i weryfikacja kont dostawców
• Przetwarzanie przychodzących faktur, w tym dopasowanie zamówień
• Przygotowanie i przetwarzanie płatności
• Obsługa stałych transakcji, zarządzanie depozytami, środkami pieniężnymi
• Śledzenie i weryfikacja odchyleń w procesie płatności
• Audyt raportu wydatków, pilnowanie płynności
• Przygotowywanie i przeglądanie rozliczeń międzyokresowych P2P
Wymagania:
• Wykształcenie wyższe w obszarze finansów i rachunkowości (licencjat i wyższe)
• Minimum 2 lata doświadczenia w zakresie rachunkowości i finansów (doświadczenie w środowisku SSC będzie atutem)
• Dobra znajomość języka angielskiego (min. B1)
• Dobra znajomość MS Office (MS Excel)
• Doświadczenie w obsłudze klienta – mile widziane
• Umiejętności analityczne , umiejętności rozwiązywania problemów pracy pod presją czasu
• Umiejętność samodzielnego rozwiązywania problemów
Oferujemy:
• Atrakcyjne wynagrodzenie
• Rozwojową pracę w międzynarodowym środowisku
• Możliwość wykorzystywania obcego języka na co dzień
• Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
• Stałe godziny pracy (8:00-16:00 lub 9:00-17:00)
• Bogaty pakiet socjalny (prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie grupowe, karta Multisport, talony żywieniowe i inne)
• Dodatkowe kursy i szkolenia