Lobo HR jest agencją rekrutacyjną (7502), która dostarcza swoim klientom najlepszych pracowników. Oszczędzamy czas i przyczyniamy się do sukcesów naszych partnerów poprzez zastosowanie nowoczesnych technik rekrutacyjnych wspieranych innowacyjnymi technologiami informatycznymi.
W chwili obecnej poszukujemy kandydatów zainteresowanych pracą na stanowisku:
Zadania:
- Stanowisko w dziale płatności klienta
- Tworzenie i weryfikacja kont dostawców
- Przetwarzanie przychodzących faktur, w tym dopasowanie zamówień
- Przygotowanie i przetwarzanie płatności
- Obsługa stałych transakcji, zarządzanie depozytami, środkami pieniężnymi
- Śledzenie i weryfikacja odchyleń w procesie płatności
- Kontrola zobowiązań
- Audyt raportu wydatków, pilnowanie płynności
- Przygotowywanie i przeglądanie rozliczeń międzyokresowych P2P
- Raportowanie pracy
- Współpraca z menadżerem P2P
Wymagania:
- Wykształcenie wyższe w obszarze finansów i rachunkowości (licencjat i wyższe)
- Minimum 2 lata doświadczenia w zakresie rachunkowości i finansów (doświadczenie w środowisku SSC będzie atutem)
- Dobra znajomość języka angielskiego (min. B1)
- Dobra znajomość języka włoskiego na poziomie min. B1 będzie dodatkowym atutem
- Dobra znajomość MS Office (MS Excel)
- Doświadczenie w obsłudze klienta – miel widziane
- Dobra wiedza o procesach administracyjnych
- Umiejętności analityczne , umiejętności rozwiązywania problemów pracy pod presją czasu
- Umiejętność samodzielnego rozwiązywania problemów
- Umiejętność pracy pod presją czasu
Oferujemy:
- Atrakcyjne wynagrodzenie
- Rozwojową pracę w międzynarodowym środowisku
- Możliwość wykorzystywania obcego języka na co dzień
- Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
- Stałe godziny pracy (8:00-16:00 lub 9:00-17:00)
- Bogaty pakiet socjalny (prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie grupowe, karta Multisport, talony żywieniowe i inne)
- Dodatkowe kursy i szkolenia
- Pyszną kawę z expressu