Lobo HR jest agencją rekrutacyjną (nr 7502), która dostarcza swoim klientom najlepszych pracowników. Oszczędzamy czas i przyczyniamy się do sukcesów naszych partnerów poprzez zastosowanie nowoczesnych technik rekrutacyjnych wspieranych innowacyjnymi technologiami informatycznymi.
Jeżeli Twoim celem jest zdobycie doświadczenia, wiedzy i umiejętności w branży rekrutacyjnej, to zapraszamy Cię do udziału w rekrutacji na stanowisko:
Zakres obowiązków:
- Budowanie i zarządzanie zespołem odpowiedzialnym za sprzedaż i realizację usług rekrutacyjnych,
- Wsparcie zespołu poprzez samodzielną sprzedaż i realizację usług rekrutacyjnych,
- Przeprowadzanie wdrożeń i szkoleń nowych członków zespołu,
- Aktywny udział w rozwoju oddziału poprzez przedstawianie własnych pomysłów i realizowanie zadań uzgodnionych z Branch Managerem.
Wymagania:
- Nastawienie na realizację celów własnych i podległego zespołu,
- Doświadczenie w pracy z zespołem, w szczególności w zakresie budowania motywacji i wspierania w bieżących zadaniach zespołu,
- Bardzo dobra organizacja pracy własnej i umiejętność wyznaczania celów i priorytetów dla siebie i zespołu,
- Min. 3 lata doświadczenia w zakresie samodzielnej sprzedaży i realizacji usług rekrutacyjnych poparte sukcesami,
- Komunikatywna znajomość języka angielskiego będzie dodatkowym atutem,
- Prawo jazdy kat. B.
Oferujemy:
- Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
- Bardzo atrakcyjny system prowizyjny i jasno określone cele,
- Opiekę medyczną, kartę Multisport, zajęcia z języka angielskiego,
- Pracę w organizacji otwartej na potrzeby i pomysły swoich pracowników i oferującej wpływ na codzienną pracę i strategię rozwoju.
Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.