Stanowisko: Techniczne wsparcie klienta- praca przez telefon

Data publikacji: 2017-09-15

Lobo jest agencją rekrutacyjną (nr 7502), która dostarcza swoim klientom najlepszych pracowników.

Oszczędzamy czas i przyczyniamy się do sukcesów naszych partnerów poprzez zastosowanie nowoczesnych technik rekrutacyjnych wspieranych innowacyjnymi technologiami informatycznymi.

Dla naszego klienta, poszukujemy kandydatów na stanowisko:

Techniczne wsparcie klienta- praca przez telefon

Miejsce pracy: Gdynia

Oferujemy:

 

●        Nowoczesne miejsce pracy wśród sympatycznych osób.

●        Dostępny dla każdego pracownika kryty parking samochodowy i rowerowy.

●        Toalety w garażu dla rowerzystów z dostępem do prysznica.

●        Pokój relaksacyjny z wygodnymi pufami oraz możliwością korzystania z Play Station, fliperów i piłkarzyków.

●        Świetna lokalizacja w pobliżu stacji SKM i przystanku autobusowego.

●        Karta Multisport po okresie próbnym.

●        Pakiet motywacyjny, dofinansowanie do muzyki Spotify i dojazdów SkyCash.

●        Szkolenia wprowadzające oraz rozmaite szkolenia w trakcie pracy.

●        Usystematyzowaną ścieżkę rozwoju z możliwością awansu.

●        Pracę na pełen etat w systemie zmianowym- również w weekendy. Zmiany układane w godzinach 7-22.

Wymagania:

 

●        Duże zaangażowanie w pracę i samodyscyplina.

●        Umiejętność obsługi komputera (pakiet MS Office, Internet).

●        Swoboda wypowiedzi w języku polskim.

●        Otwartość i łatwość w nawiązywaniu rozmowy.

●        Duża motywacja do wnikliwej pomocy klientom.

●        Umiejętność pracy pod presja czasu oraz szybkiego przyswajania wiedzy.

●        Mile widziana umiejętność usuwania podstawowych problemów technicznych z dostępem do Internetu, konfiguracji programów w środowisku Windows oraz konfiguracji urządzeń podłączonych do Internetu, a także znajomość zagadnień związanych z TVK (DTV, DVB, telefon, Internet).

Obowiązki:

 

●        Telefoniczna obsługa klientów.

●        Przyjmowanie zgłoszeń obsługowych i reklamacji.

●        Przyjmowanie zgłoszeń usterek i awarii.

●        Diagnozowanie i rozwiązywanie podstawowych problemów technicznych.

●        Pozyskiwanie i aktualizacja podstawowych danych kontaktowych Abonentów oraz pozyskiwanie zgód marketingowych.