Lobo HR to agencja doradztwa personalnego (nr w rejestrze: 7502) świadcząca najwyższej jakości usługi z zakresu Human Resources. W naszych działaniach wykorzystujemy nowoczesne i precyzyjne techniki, dzięki którym działania Lobo wyróżniają się szybkim tempem realizacji i skutecznością.
Obecnie dla naszego klienta – autoryzowanego dealera urządzeń biurowych – poszukujemy ambitnego pracownika na stanowisko:
Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za:
• Wykonywanie instalacji, • Naprawę i konserwację urządzeń wielofunkcyjnych (kopiarka, drukarka, skaner) • Wykonywanie podłączeń wyżej wymienionych urządzeń do sieci komputerowej klienta.
Od kandydatów oczekujemy:
• Minimum średnie wykształcenie, najlepiej techniczne • Doświadczenie min, roczne na podobnym stanowisku • Podstawowa wiedza z zakresu elektroniki • Doświadczenie w pracy z komputerem • Dobra znajomość systemów operacyjnych MS Windows • Posługiwanie się aplikacjami biurowymi MS Office (Word, Excel, PowerPoint) • Prawo jazdy kategorii B • Umiejętność pracy w zespole i łatwość w nawiązywaniu kontaktów
Proponujemy:
• Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę • Pracę pełną wyzwań, profesjonalne szkolenia • Atrakcyjne wynagrodzenie • Samochód służbowy (osobowy) • Praca w przyjaznej atmosferze