Stanowisko: Telefoniczne Wsparcie Klienta

Data publikacji: 2019-05-24

Lobo jest agencją rekrutacyjną (nr 7502), która dostarcza swoim klientom najlepszych pracowników.

Oszczędzamy czas i przyczyniamy się do sukcesów naszych partnerów poprzez zastosowanie nowoczesnych technik rekrutacyjnych wspieranych innowacyjnymi technologiami informatycznymi.

Jesteś komunikatyny i lubisz rozmawiać przez telefon? Jeżeli czujesz się komfortowo w młodym i kreatywnym otoczeniu a nowoczesne biuro i elastyczny grafik jest dla Ciebie motywujący to ta propozycja jest dla Ciebie!

Chcesz spróbować swoich sił w nowym miejscu pracy, ale nie wiesz od czego zacząć? Szukasz pracy, dzięki której pogodzisz swoje obowiązki związane ze studiami? Jeżeli tak, dołącz do naszego zespołu i obejmij stanowisko Konsultanta dla renomowanej firmy w samym centrum nowoczesnej Gdyni!

Poszukujemy osób pogodnych, lubiących kontakt z drugim człowiekiem, entuzjastycznie nastawionych do nowych wyzwań.

Telefoniczne Wsparcie Klienta

Miejsce pracy: Gdynia

Zakres obowiązków:

  • stanowisko nie wiążę się ze sprzedażą produktów firmy 
  • telefoniczna obsługa klientów firmy poprzez udzielanie wsparcia technicznego, serwisowegop
  • przyjmowania reklamacji
  • doradztwo oraz wsparcie merytoryczne klienta
  • kierownie do działu sprzedaży

Wymagania:
 

Nie wymagamy doświadczenia w telefonicznej obsłudze klienta. 

Od nas otrzymasz profesjonalne wsparcie i system szkoleń wdrożeniowych. Ponadto zdobędziesz swoje pierwsze doświadczenie, uzyskasz cenione na rynku umiejętności obsługi klienta, nauczysz się rozmawiać profesjonalnie z klientami, nabierzesz pewności siebie i charyzmy.

  • zatrudnienie na pełen etat lub na część etatu (możliwa również  praca jedynie w weekendy pt-ndz)
  • elastyczny grafik pracy dopasowany do studiów/innych obowiązków
  • atrakcyjne wynagrodzenie i system premiowy składający się aż z 3 dodatków
  • komfortowe warunki zatrudnienia
  • przyjazną atmosferę w pracy